11 Mayıs 2020 Pazartesi

Hoşgeldiniz

Merhabalar,günaydın, iyi akşamlar,İyi geceler,iyi günler...Kısaca hangi zamandaysanız güzel olun,iyi olun😊


Merhabalar,günaydın, iyi akşamlar,İyi geceler,iyi günler...Kısaca hangi zamandaysanız güzel olun,iyi olun😊

Efendim, 4-5 yıl öğretmenlik yaptıktan sonra asıl mezun olduğum mühendislik alanında çalışmaya başladım. Fakat öğretmenlikten sonra özel sektörde çalışmak kısa bile olsa çok zorlamaya başladı beni. Gerçi başta yeni ortam, yeni sektör ve beraberinde farkli bir alanda birşeyler öğrenme hissi tüm bunlar beni heyecanlandirmisti. Ama sonrasında bu heyecan yerini yıpranmaya bıraktı.
İş bu hali alınca bu kadar çok çalışmak istemiyorum deyip işi bıraktım😎 Ha "bıraktın da daha güzeli mi oldu" diye sorarsanız bunu belki sonraki zamanlarda anlatabilirim😉

Sonrasını zaten hepimiz biliyoruz virüs şeysi ülkemize ayak bastı. Işte ogün bugündür evdeyim🤯

Yıllar yıllar evvel pasta börek üzerine bir blog sayfası kurmustum. Hiçbişey de paylaşmamışım.Unutmuş muyum, yoksa üşenmiş miyim inanın ben de bilmiyorum🙄 İşte şimdi yeniden buralardayım
✋🏻

Bu işler nasıl ilerler beraber yaşayıp göreceğiz😁Değişen duygularımızla beraber muhabbet konumuz da değişir. Bakarsınız hisleniriz, mevzu derindir konumuz duygularımız olur.Bakarsınız mevzu hayat koşuşturmacası olur, konumuz işler güçler olur:)


Kısaca muhabbetinize arkadaş ararsanız ben varım 🤗

Sağlıcakla kalın🎶🎶

28 yorum:

  1. aramıza hoşgeldiniiiz. hımm iyimiş pasta börek, seviniriz. umarım hep bizimle olursunuz burada. başka deneyimleriniz de yazarsınıız :)

    YanıtlaSil
  2. Nasıl da incesiniz teşekkür ederim😊 Ne güzel oldu yazmanız, ben de netten kendimi bir türlü bulamıyordum😅 Birşeyleri yanlış yaptım zannediyordum. Yorumunuzla endişem azaldı:) Aslında henüz pasta böreği aktifleştirmedim ama ilerleyen günlerde atılım yapmayı planlıyorum . Şu anda "mevzu-i bahis" i kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  3. heey içinize mi doğdu yaa, şimdi sizin blogdaydım. yorum yapmışınıız. az sona gelcem yine :)

    YanıtlaSil
  4. hey bak o zaman son yazımaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili deeptone siz benim için biraz farklı olacaksınız. Çünkü beni ilk karşılayan siz oldunuz:) yazılarınız muhakkak bakacağım 🎶

      Sil
    2. 2 gün önceki yazımda sen vardın zaten yaa :)

      Sil
    3. Evet :) iki yazı daha paylaşmışsınız onlara henüz bakamadım ama geleceğim 😊

      Sil
  5. "İyi geceler" diliminde geldim, ama "Günaydın"ı tercih ediyorum :) Galiba blogunda bir "Takipçiler" aracı yok, eklersen seni ve yayınlarını izlemek daha kolay olabilir :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde iyi günler diliminde cevap vereyim😊 takip butonu ekledim, duyurulur. Bizden de neşeli sevgiler gelsin✋🏻

      Sil
  6. Hoşgeldiniz o zaman 😊

    YanıtlaSil
  7. hoşgeldiniz mahalleye 😊hep birlikte nice güzel paylaşımlara inşallah sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mahalle ne güzelmiş😊 hoşbuldum. Inşaallah 🎶

      Sil
  8. Hoşgeldiniz, umarım paylaşımlarınız devamlı olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosbuldum🤗 Gün beraberinde ne getir bilemem. Ama şimdilik mahallenizde kalma planlarım var☺

      Sil
  9. Dönmeye karar verdiğinize göre yazılacak çok şey biriktirmişsinizdir. Tekrar aramıza hoş geldiniz. Bu arada blogu takip et butonunu göremedim. Yazılarınızdan haberdar olabilmek için takip et butonunu koymanız gerekir. Hatırlatmak istedim. Saygılarımla. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, tekrar hoşbuldum :) Bu arada artık takip butonum bulunmaktadır ☺

      Sil
    2. Rica ederim. Evet şimdi takip edebildim. Teşekkürler 😊

      Sil
  10. Merhaba,
    Aramıza hoş geldiniz! ^-^

    YanıtlaSil
  11. Böyle bir mayıs ayında yazmaya başlamıştım ben de. Seneler hızla geçmiş. Sana da yazı dolu nice seneler olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortak noktamizin 'aynı ayda yazmaya başlamak' olmasi beraberinde baska ortakliklar da getirir umarım. mesela on yillar boyunca yazmak gibi😊 Hoş ziyaretiniz ve temenniniz icin teşekkür edim:)

      Sil

Desais

Dinleti Dünyayla hep bir alıp veremediğimiz vardır. Hep de biz borçlu oluruz, hep de biz veririz. Neden hep verdiğimizi düşünüyor...